dissabte, 18 de juny del 2016

Una Pirum-Parum per l'Hugo / Welcoming Hugo with a Pirum-Parum

I finalment ha estat un nen! Després de les peripècies que us explicava en aquesta altra entrada, per fi tenim aquí a l'Hugo.

Not 2 late to craft: Una Pirum-Parum per l'Hugo / Welcoming Hugo with a Pirum-Parum

Un nen preciós, que espero que gaudeixi molt aquest sonall fet a partir d'un dels patrons de Tournicote.

Estic aprofitant moltíssim el seu llibre "Ganchillo con ternura". Aquest és segon patró que en faig, i segur que no serà l'últim... sobretot ara que sé que a finals d'anys seré "tieta-àvia"! :P

Not 2 late to craft: Una Pirum-Parum per l'Hugo / Welcoming Hugo with a Pirum-Parum

I vosaltres, quins són els vostres llibres de patrons preferits?

Gràcies per la visita!

-----

And, finally, it's a boy! Yes, now I can finish the story I started to tell you in this previous post, because Hugo is born.

Not 2 late to craft: Una Pirum-Parum per l'Hugo / Welcoming Hugo with a Pirum-Parum

A precious little baby! I hope he will enjoy this crochet rattle, made after a pattern by Tournicote.

I'm loving her book "Sweet crochet" very much. This one is my second project from it, and, believe me, won't be the last. Especially now that I've been told my niece is expecting a baby by the end of the year! :)

Not 2 late to craft: Una Pirum-Parum per l'Hugo / Welcoming Hugo with a Pirum-Parum

And what about you? Which are your favorite crochet pattern books?

Thanks for your visit!

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada