dissabte, 7 de novembre del 2015

Setmana "creativa" / "Creative" week

Doncs si, setmana "creativa" per la visita que vaig fer dijous a la fira Creativa de l'Hospitalet... M'encanta aquesta fira! Si no em controlés m'hi deixaria el sou! jajaja!

Not 2 late to craft: Setmana creativa / Creative week

I creativa pel taller organitzat per La Cantatrice al que vaig assistir ahir i en el que vam fer aquesta bossa. A les que teniu experiència cosint, us semblarà senzilla, però per mi és una petita proesa! :P

Ja la tinc a punt per portar els meus projectes de ganxet o de punt una mica més grandets. Com aquest que us ensenyaré ben aviat!

Gràcies per la visita!

Not 2 late to craft: Setmana creativa / Creative week

-----

Yes! Creative due to my visit to the fair "Creativa" in l'Hospitalet de Llobregat. All the materials you need in one single place, no matter whether you're a fan of crocheting, knitting, patchwork, embroidery, scrapbooking... I love it!

And creative due to the bag I learnt to make yesterday... It may seem simple for the expert sewers, but not long ago I'd never thought I'd be able to do something like this! I'm so proud of it! LOL

Not 2 late to craft: Setmana creativa / Creative week

It will be carrying my "ongoing" crochet projects. Like this one, I'll be showing you in no time.

Thanks for your visit!

 

 

2 comentaris: