dijous, 31 de juliol del 2014

El repte Pinterest: collaret de boles de fusta / The Pinterest challenge: wooden beads necklace

M'ho hauria d'haver imaginat... no podia ser tan fàcil...

Tenia tots els materials necessaris (cosa rara!) i vaig acabar el collaret en cosa de mitja horeta o tres quarts...

Ara, a partir d'aquí, l'intent de participar en #elretopinterest del mes de juliol que proposava Scarlata & el Señor Don Gato, va ser un desastre darrera l'altre!

Quan vaig acabar la "sessió fotogràfica" em vaig adonar que, entre els nombrosos "despistes" d'aquest any a l'hora de fer la maleta, havia oblidat el lector de targetes de la càmera... així que no em va quedar més remei que repetir les fotos amb el telèfon mòbil...

Not 2 late to craft: El repte Pinterest: collaret de boles / The Pinterest challenge: wooden beads necklace

Però amb la poca cobertura de mòbil que tinc per aquí dalt i que no hi havia manera de connectar a la Wifi del càmping, enviar-me les fotos per correu i pujar el post ha estat una odissea! Això em passa per esperar a darrera hora... ainss! :P

Total, que ahir no vaig poder penjar el post que tenia preparat... ni participar en el repte... però no penseu que us estalviareu de veure la feina feta... aquí teniu els resultats finalment!!!

Not 2 late to craft: El repte Pinterest: collaret de boles / The Pinterest challenge: wooden beads necklace

Pel collaret només necessiteu les boles de fusta, una mica de pintura acrílica (jo li vaig donar dues mans) i cordill de cuir. Ah! També vaig utilitzar una mica de cinta de pintor per facilitar la feina de pintar les boles sense "sortir-me de la ratlla"!

A veure si el mes vinent m'hi poso abans!!!

-----

I should have known better... It couldn't be that easy...

I had all the materials at hand and I finished my necklace in less than an hour...

Not 2 late to craft: El repte Pinterest: collaret de boles / The Pinterest challenge: wooden beads necklace

But from then on, my participation in The Pinterest Challenge hosted by Scarlata & el Señor Don Gato was a total disaster!

After taking dozens of photos I realized I had forgotten at home the device I use to transfer the photos to my iPad... So I had to take them again with my cell phone...

But with a poor data mobile connection and the failure of the free Wifi connection in our campsite, there was no way of uploading my post! That's what happens when you wait until the last minute to do "your homework"! :P

So I lost the chance to participate in the challenge... but here I go anyway!!!

Not 2 late to craft: El repte Pinterest: collaret de boles / The Pinterest challenge: wooden beads necklace

You'll only need some wooden beads, acrylic paint (two coats) and some leather strap or string. And you may want to use too some washi tape to cover the area you don't want to paint (it makes the painting job much easier)!

Thanks for your visit!!!

 

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada