diumenge, 15 de desembre del 2013

Detallet de Nadal 100% casolà / Handmade Christmas gift

Com heu pogut anar veient els/les que seguiu aquest bloc, m'apasiona fer coses amb les meves pròpies mans i compartir els resultats dels meus progressos... i les festes de Nadal són un moment perfecte per ambdues coses! Per això, ja fa un parell d'anys que preparo un petit detallet 100% fet a mà per als meus companys de servei, per celebrar el Nadal i desitjar-los una bona entrada d'any.

L'any passat hi vaig incloure un detalllet fet de ganxet, però aquest cop els he preparat un regalet completament "culinari" format per: un potet d'olives casolanes; un petit pa de carabassa i una galeta decorada amb glasa.

Les olives són de l'olivera del nostre pati, preparades com us vaig explicar en aquest post.

Per al pa de carabassa he fet servir la mateixa recepta que vaig publicar aquí fa unes setmanes, però afegint-hi uns dauets de fruita confitada per donar-li un toc més nadalenc.

I la recepta per a la galeta decorada és la mateixa que per les galetes de Sant Jordi, però decorant-les amb glasa reial i colorant alimentari enlloc de fondant, i inspirant-me en aquests dissenys que vaig veure a Pinterest.

Espero que els hagi agradat tant com a mi preparar-ho!!! :)

-----

As the ones that follow my blog may have guessed, I really love to create things with my own hands and share the results of it... and Christmas time is the perfect moment for both things! That's why, since two years ago, I do prepare a little gift for my unit colleagues... just to say Merry Christmas and wish them Happy New Year.

Last year I included a little crochet gift, but this year I've prepared a 100% "gourmet" gift: a little jar of preserved olives, a small pumpkpin bread and a decorated cookie.

The olives come from the olive tree of my garden, prepared as I told you here.

For the pumpkin bread I used the same recipe I published a couple of weeks ago, but adding some candied fruits.

And the recipe for the cookie is the same as the Saint George's cookies, but decorated with royal icing instead of fondant. The design comes from this pin I saw in Pinterest.

Hope they enjoy the gift as much as I enjoyed its preparation!!! :)

 

2 comentaris:

  1. Quina llàstima que no arribéssim a compartir cap Nadal estant al mateix servei. Com els cuides, no? Ja t'ho agraeixen prou? Aquí a Cerdanyola com mooooooooooolt agraïts. Feliç 2014, ple d'aventures.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajajajaja!!!! Jo ho faig encantada i ells són suuuuuper agraïts!!!!!!! Tinc el millor servei de protecció civil sense cap mena de dubte!!!!
      Molts petons i feliç 2014 per vosaltres també!!!! :)

      Elimina