dissabte, 1 de juny del 2013

Galetes pel bateig del meu nebot / Decorated cookies for my nephew's birth

Diumenge passat van batejar el meu nebot i li vaig voler donar una sorpresa a la meva germana amb unes galetes decorades.

Les vaig fer totes diferents, variant la combinació de colors de fondant, els diferents texturitzadors i anissos i altres detallets de sucre.

 

El tallador de galetes amb forma de body i el fondant per a la decoració els vaig comprar a la botiga online d'Hadas y Grumetes. La Joana hi té un munt de coses moníssimes!!

Les galetes estan fetes amb la mateixa recepta que les roses de Sant Jordi.

I la meva mare també li va preparar un altre detallet pels convidats!

Gràcies per la visita!!

-----

Last Sunday my sister organized a party to celebrate my nephew's birth and I prepared some cookies to surprise her.

I made diferent combinations of fondant, texture mats and sugar decorations, so every cookie was unique.

I bought the cookie cutter and the fondant at Hadas y Grumetes online shop. Joana has dozens of cute stuff to make cookies, cupcakes and so on in there!!

The recipe for the cookies is the same I used for my Saint Georges cookies.

And my mother also prepared a little gift for all the presents.

Thanks for stopping by!!

 

2 comentaris: